保險格價平台

中立客觀、即時格價、簡單易明、不作產品推銷

《守護神之保險調查》的職業存在嗎?

近日小編看到一則報導,題目為 “大台劇又亂吹 醫生批《守護神之保險調查》誤導” ,當中強調紓緩治療不會要求病人放棄治療,反而是按病人需要,提供積極治療減輕身體痛苦,及支援病人及家屬心靈需要。本人十分認同。

其實小編在 守護神之保險調查 第一集推出時已經覺得大台在幾方面有不清潔及誤導之地方:

1. “保險調查員” 這個名字在香港根本未有聽過,做保險調查的叫 “公證行”,不過這不是主要問題,可能是大台怕大家不知什麼叫公正行。

2. 第二個誤導的是大台把”保險調查員”題材當作大型警匪片來執行,一時打劫匪,一時又去揾明星查案,身份同職權好似仲勁過督察。其實好多時公正行都不受到任何人重視,一來唔知佢地係邊個,講錯野又驚收唔到保險賠償,邊會好似片中所有野都同佢地講真心話。

3. 一般黎講,做保險賠償的部門通常會分為 一般保險(GI) 及人壽保險 (Life),做調查的人不會是同一班人,而且唔會好似警察咁樣查案。

4. 片中更稱保險調查員雖不是警員或私家偵探,卻要在保險事故後第一時間介入調查,其實第一個介入調查的是保險公司,佢地會睇下有冇唔需要先揾公證行做調查。

5. 因為工作性質關係, 依行好少女仔入行。

無論如何,依套劇片尾亦有作出簡單保險知識簡介,全部都係直入式廣告~當膠劇睇都好,不過唔好咁應真。

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *